Düşük Sülfatlı Kül, düşük Sülfür ve düşük Fosfor oranına sahip (SAPS seviyesi) madeni yağlar gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Grubu yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmış “Yakıt Ekonomisi” öncelikli 0 Sentetik Motor yağı. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 gibi önceki VW yağ standartlarına ve Dizel motorlar için 505 01, 506 00 ve 506 01. 506 00 503 00 0W-30 VW 505 00standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar R5 ve V10 TDi motorlarına sahip VOLKSWAGEN araçlar, yalnızca SAE 0W-30 viskozite dereceli onaylanmış bir VW 506 01 yağlayıcı kullanmalıdır (MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir. Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce daima araç kullanıcı el kitabına bakınız.
RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-8 viskozitesinde düşük sürtünme ve düşük HTHS vizkozitesi gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-8 yağ veya viskozite sınıfı 8'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-16 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.3 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-16 kayganlaştırıcısı veya viskozite sınıfı 16'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur: Standartlar APi SP ve/ ya da iLSAC GF-6B.
Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
1950'den önce üretilen Klasik Benzinli veya Dizel 4 zamanlı motorlar ve şanzımanlar için özel olarak formüle edilmiş mineral tek mevsimlik yağlayıcı. SAE 50 viskozite sınıfı yağlayıcı gerektiren Ancestor, Veteran, Vintage, Prewar ve Classic araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Modern versiyon iklim koşullarının gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılayan klasik tek mevsimlik motor yağı. Uzun süre depolanan araçlar için daha kolay çalıştırma. Alıştırma yağı olarak da kullanılabilir.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerden, 1980'lerden ve 1990'lardan kalma Modern Klasik ve Youngtimer araçlar için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
Atmosferik, sıkıştırılmış veya turboşarjlı motorlara sahip yüksek performanslı otomobiller için tasarlanmış 0 Sentetik motor yağı. Aston Martin / Alfa Romeo GT serisi / Lotus / BMW M serisi / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar / Audi R8 5.2L GT için önerilir Her türlü çalışma koşulu ve kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG ve Dizel olmak üzere tüm yakıt türleri için uygundur. Katalitik konvertörler ile uyumludur.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.