RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.
1950'den önce üretilen Klasik Benzinli veya Dizel 4 zamanlı motorlar ve şanzımanlar için özel olarak formüle edilmiş mineral tek mevsimlik yağlayıcı. SAE 30 viskozite sınıfı yağlayıcı gerektiren Ancestor, Veteran, Vintage, Prewar ve Classic araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Modern versiyon iklim koşullarının gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılayan klasik tek mevsimlik motor yağı. Uzun süre depolanan araçlar için daha kolay çalıştırma. Alıştırma yağı olarak da kullanılabilir.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-8 viskozitesinde düşük sürtünme ve düşük HTHS vizkozitesi gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-8 yağ veya viskozite sınıfı 8'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-20 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.6 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı.
Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. API SP ve/veya ILSAC GF-6A standartlarına uygun viskozite derecesi SAE 0W-20 yağlayıcısı veya viskozite sınıfı 20'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Katalitik konvertörlerle uyumlu.
Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-16 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.3 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-16 kayganlaştırıcısı veya viskozite sınıfı 16'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur: Standartlar APi SP ve/ ya da iLSAC GF-6B.
Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Çok düşük sürtünmeli ve çok düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kayma) viskozitesine (≥ 2,0 mPa.s) sahip SAE 0W- 12 yağ kullanmak için tasarlanmış, turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, Hibrit Elektrikli Araçlar (HEV) ve Takılabilir Hibrit Elektrikli Araçlar (PHEV) için özel olarak tasarlanmış 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-12 yağ veya viskozite derecesi 12'de “Yakıt Ekonomisi” yağlama gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip yağ, bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda kullanıcı el kitabına bakın.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerden, 1980'lerden ve 1990'lardan kalma Modern Klasik ve Youngtimer araçlar için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerin, 1980'lerin ve 1990'ların Modern Klasik ve Youngtimer araçları için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
Özellikle 1950 ve 1970 yılları arasında üretilmiş, 4 zamanlı Benzinli veya Dizel motorlu, atmosferik veya turboşarjlı, karbüratörlü veya enjeksiyonlu eski...
Atmosferik, sıkıştırılmış veya turboşarjlı motorlara sahip yüksek performanslı otomobiller için tasarlanmış 0 Sentetik motor yağı. Aston Martin / Alfa Romeo GT serisi / Lotus / BMW M serisi / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar / Audi R8 5.2L GT için önerilir Her türlü çalışma koşulu ve kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG ve Dizel olmak üzere tüm yakıt türleri için uygundur. Katalitik konvertörler ile uyumludur.