Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile donatılmış en son nesil VOLVO "DRiVE-E" Benzinli (VEP) ve Dizel (VED) için özel olarak tasarlanmış Yüksek Performanslı % 100 Sentetik Yakıt Tasarrufu öncelikli motor yağı. Düşük sürtünmeli, Yakıt tasarrufu öncelikli ve çok düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli yağa sahip 0W-20 motor yağı gerektiren OEM'ler (≥ 2.6 mPa.s). ACEA A1 / B1 standardı ve 0W-20 gerektiren benzinli motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna bakın.
BMW Long Life -12 FE onaylı bir motor yağı gerektiren benzinli ve dizel motorlu BMW &MiNi araçları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. ACEA C2 standartlarına sahip 0W-30 viskozite dereceli Yakıt Ekonomisi yağlayıcı türü gerektiren Benzinli ve Dizel motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörler (CAT) ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Benzin, dizel ve biyoyakıt olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Kullanmadan önce her zaman aracın kullanım kılavuzuna bakın.
Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun BMW ve MiNi araçlar için özellikle geliştirilmiş, “Orta Saps”, düşük sülfür(<0.3%), düşük fosfor(<0.08%) ve düşük sülfatlı kül(<0.8%) içerikli motor yağı. Ülkelerin tümünde Dizel partikül filtresi (DPF) bulunan Dizel motorlar için MOTUL Specific LL-04 5W-40 kullanılmalıdır. MOTUL Specific LL-04 5W-40, dizel partikül filtresi olmayan Dizel motorlarda kullanım için de uygundur. Benzinli motorlar için, MOTUL Specific LL-04 5W-40 sadece, Norveç,Lihtenştayn, İsviçre ve Avrupa Birliği ülkelerinde kullanılması önerilir. Bu ülkeler dışında, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 gibi onaylı bir BMW LL-01 motor yağı gerekir, BMW tavsiyesine bakın.
GENERAL MOTORS’un dexos2 TM standartını gerektiren GM-OPEL motorları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt ekonomisi öncelikli 0 sentetik motor yağı. Aynı anda hem tam yağlama performansı(yüksek HTHS> 3.5 mPa.s) hem de yakıt tasarruf önceliği sağlayan, tüm GM-OPEL motorları için uyumlu motor yağı. APi SN/CF veya ACEA C3 standardında motor yağı gerektiren motorlar için de uygundur. Benzin, biyoetanol, dizel, biyodizel, LPG ve CNG olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanılmaya uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzunu veya el kitabını kontrol edin.
Özellikle Sıkıştırılmış Doğal Gaz (CNG), Sıvılaştırılmış Petrol Gazı (LPG) veya çift yakıtlı (Benzin Gaz), Euro 4, 5 veya 6 emisyon yönetmeliğine uygun motorlar için tasarlanmıştır. CNG kullanan ve BMW LL-04 spesifikasyon performansına sahip bir yağ gerektiren BMW otomobilleri için özellikle önerilir.
Düşük HTHS viskozitesi (>2.6 mPa.s) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-20 vizkozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1 / B1 veya APi SN standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük HTHS viskozitesi (2.9 ila 3 arasında) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-30 viskozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1/B1 veya ACEA A5/B5 standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
JAGUAR LAND ROVER araçlarının STJLR.51.5122 standartını gerektiren yeni nesil benzinli motorları için geliştirilmiş Yüksek performanslı 100% Sentetik motor yağı. ACEA A1 / B1 standardına sahip 0W-20 viskozite dereceli Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Benzinli motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Her tür benzin ve biyoyakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce, şüpheniz varsa daima kullanma araç kılavuzuna veya el kitabına bakın.
VAG grubunun (VW, AUDi, SEAT ve SKODA) MY2003'ten itibaren ürettiği Benzinli ve Dizel motorlar için uzatılmış tahliye aralıklarına (WiV)sahip Yakıt Tasarrufu öncelikli Motor Yağı. Motor yağı değişim aralıkları 15000 km'de bir olarak belirlenmiş VW, AUDi, SEAT ve SKODA enjektör motorlu araçlari çin MOTUL SPECiFiC 505 01 502 00 5W-40 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 gibi onaylanmış bir VW 505 01 ürünü kullanılması önerilir. Audi 210 ve 225 beygir gücüne sahip Benzinli motorlar (S3 ve TT ) ve W motorlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 kullanılır.
Sabit Yağ boşaltma aralıklarına sahip (Avrupa'da 15.000 km) ünite enjektörlü pompa sistemi (Volkswagen PD) bulunan veya bulunmayan, TDi veya Turbo Dizel motorlara sahip, Dizel Partikül Filtresi (DPF) bulunmayan VAG Grubu (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA, SEAT) Dizel veya Benzinli araçları için geliştirilmiş 0 Sentetik motor yağı. Her türlü yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin ve Dizel yakıtlar.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Fosforlu ve düşük Sülfür içerikli (Düşük SAPS) yağlayıcı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Group yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmıştır. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 standartlarını ve Dizel motorlar için VW 505 00, 505 01, 506 00 ve 506 01 gibi önceki VW yağ standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar VOLKSWAGEN R5 ve V10 TDi motorlar, VW 506 01 onayına sahip MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 gibi motor yağları kullanmalıdırlar. Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir .