Çok düşük sürtünmeli ve çok düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kayma) viskozitesine (≥ 2,0 mPa.s) sahip SAE 0W- 12 yağ kullanmak için tasarlanmış, turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, Hibrit Elektrikli Araçlar (HEV) ve Takılabilir Hibrit Elektrikli Araçlar (PHEV) için özel olarak tasarlanmış 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-12 yağ veya viskozite derecesi 12'de “Yakıt Ekonomisi” yağlama gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip yağ, bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda kullanıcı el kitabına bakın.
1950'den önce üretilen Klasik Benzinli veya Dizel 4 zamanlı motorlar ve şanzımanlar için özel olarak formüle edilmiş mineral tek mevsimlik yağlayıcı. SAE 50 viskozite sınıfı yağlayıcı gerektiren Ancestor, Veteran, Vintage, Prewar ve Classic araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Modern versiyon iklim koşullarının gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılayan klasik tek mevsimlik motor yağı. Uzun süre depolanan araçlar için daha kolay çalıştırma. Alıştırma yağı olarak da kullanılabilir.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerden, 1980'lerden ve 1990'lardan kalma Modern Klasik ve Youngtimer araçlar için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerin, 1980'lerin ve 1990'ların Modern Klasik ve Youngtimer araçları için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
Özellikle 1950 ve 1970 yılları arasında üretilmiş, 4 zamanlı Benzinli veya Dizel motorlu, atmosferik veya turboşarjlı, karbüratörlü veya enjeksiyonlu eski...
Atmosferik, sıkıştırılmış veya turboşarjlı motorlara sahip yüksek performanslı otomobiller için tasarlanmış 0 Sentetik motor yağı. Aston Martin / Alfa Romeo GT serisi / Lotus / BMW M serisi / Maserati / Ferrari V12 / TVR / Lancia / Jaguar / Audi R8 5.2L GT için önerilir Her türlü çalışma koşulu ve kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG ve Dizel olmak üzere tüm yakıt türleri için uygundur. Katalitik konvertörler ile uyumludur.
Tam SAPS (Sülfatlanmış Kül, Fosfor, Sülfür) teknolojisine sahip, yüksek performanslı 0 Sentetik yağlayıcı, özellikle büyük deplasmanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, turbo ile veya atmosferik ve yeni araçlar için tasarlanmıştır. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı ürün, özellikle hala garanti kapsamındaki araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: Benzin, Dizel, LPG, CNG ve Biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur. Şüpheniz varsa, kullanmadan önce aracın kullanıcı el kitabına veya kullanım kılavuzuna bakın.
Büyük hacimli, Benzinli ve Dizel, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, güçlü ve yeni otomobiller için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 Sentetik yağ. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı bu ürün, özellikle garantisi devam eden araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur.
Tüm Dizel ve Benzinli motorlar dahil olmak üzere ACEA C2 standardını gerektiren Euro 4, Euro 5 ve Euro 6 yönetmeliklerine uygun tüm yeni nesil SUBARU otomobilleri için özel olarak tasarlanmış, düşük Sülfatlı Kül, Fosfor ve Sülfür ("Orta-SAPS") içeriği ile yüksek performanslı, % 100 Sentetik ve Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. Motorun orijinal garantisini korumak için tüm SUBARU mühendislik standartlarını ve teknik gereklilikleri yerine getirin. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Tüm Dizel ve Benzinli motorlar dahil olmak üzere 0W-20 viskozite derecesine sahip, APi SN ya da iLSAC GF-5 standardını gerektiren Euro 4, 5 & 6 yönetmeliklerine uygun tüm yeni nesil SUBARU otomobilleri için özel olarak tasarlanmış, düşük Sülfatlı Kül, Fosfor ve Sülfür ("Orta-SAPS") içeriği ile yüksek performanslı, 0 Sentetik ve Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. Motorun orijinal garantisini korumak için tüm SUBARU mühendislik standartlarını ve teknik gereklilikleri yerine getirin. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Özel olarak çok yüksek sıcaklıklarda olağanüstü yağ filmi direnci gerektiren NiSSAN 180SX, 200SX, 240SX Silvia S13, S14, S15, Pulsar GTi-RN14, Bluebird U13, U14, NiSMO 270R, Skyline 2000GTS-R, HR31, GT-RR32, GTR-RR33, GT-R R34'ye takılmış NiSSAN 2.0L, 2.5L, 2.6L NOS (Nitröz Oksit Sistemi) olan veya olmayan Turboşarjlı motorlar, SR20DET, RB20DET, RB25DET ve RB26DETT için geliştirilmiştir. Motor üretme ortamı Yağda yüksek oranda seyreltme. Diğer uygulamalar: Araba yarışı, Araba sürme, Araba ayarlama, Kullanmadan önce motor alıcısı ile kontrol edin.