Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile donatılmış en son nesil VOLVO "DRiVE-E" Benzinli (VEP) ve Dizel (VED) için özel olarak tasarlanmış Yüksek Performanslı % 100 Sentetik Yakıt Tasarrufu öncelikli motor yağı. Düşük sürtünmeli, Yakıt tasarrufu öncelikli ve çok düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli yağa sahip 0W-20 motor yağı gerektiren OEM'ler (≥ 2.6 mPa.s). ACEA A1 / B1 standardı ve 0W-20 gerektiren benzinli motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna bakın.
Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun BMW ve MiNi araçlar için özellikle geliştirilmiş, “Orta Saps”, düşük sülfür(<0.3%), düşük fosfor(<0.08%) ve düşük sülfatlı kül(<0.8%) içerikli motor yağı. Ülkelerin tümünde Dizel partikül filtresi (DPF) bulunan Dizel motorlar için MOTUL Specific LL-04 5W-40 kullanılmalıdır. MOTUL Specific LL-04 5W-40, dizel partikül filtresi olmayan Dizel motorlarda kullanım için de uygundur. Benzinli motorlar için, MOTUL Specific LL-04 5W-40 sadece, Norveç,Lihtenştayn, İsviçre ve Avrupa Birliği ülkelerinde kullanılması önerilir. Bu ülkeler dışında, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 gibi onaylı bir BMW LL-01 motor yağı gerekir, BMW tavsiyesine bakın.
Özellikle Sıkıştırılmış Doğal Gaz (CNG), Sıvılaştırılmış Petrol Gazı (LPG) veya çift yakıtlı (Benzin Gaz), Euro 4, 5 veya 6 emisyon yönetmeliğine uygun motorlar için tasarlanmıştır. CNG kullanan ve BMW LL-04 spesifikasyon performansına sahip bir yağ gerektiren BMW otomobilleri için özellikle önerilir.
JAGUAR LAND ROVER araçlarının STJLR.51.5122 standartını gerektiren yeni nesil benzinli motorları için geliştirilmiş Yüksek performanslı 100% Sentetik motor yağı. ACEA A1 / B1 standardına sahip 0W-20 viskozite dereceli Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Benzinli motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Her tür benzin ve biyoyakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce, şüpheniz varsa daima kullanma araç kılavuzuna veya el kitabına bakın.
VAG grubunun (VW, AUDi, SEAT ve SKODA) MY2003'ten itibaren ürettiği Benzinli ve Dizel motorlar için uzatılmış tahliye aralıklarına (WiV)sahip Yakıt Tasarrufu öncelikli Motor Yağı. Motor yağı değişim aralıkları 15000 km'de bir olarak belirlenmiş VW, AUDi, SEAT ve SKODA enjektör motorlu araçlari çin MOTUL SPECiFiC 505 01 502 00 5W-40 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 gibi onaylanmış bir VW 505 01 ürünü kullanılması önerilir. Audi 210 ve 225 beygir gücüne sahip Benzinli motorlar (S3 ve TT ) ve W motorlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 kullanılır.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Fosforlu ve düşük Sülfür içerikli (Düşük SAPS) yağlayıcı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Group yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmıştır. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 standartlarını ve Dizel motorlar için VW 505 00, 505 01, 506 00 ve 506 01 gibi önceki VW yağ standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar VOLKSWAGEN R5 ve V10 TDi motorlar, VW 506 01 onayına sahip MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 gibi motor yağları kullanmalıdırlar. Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir .
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Sülfür ve düşük Fosfor oranına sahip (SAPS seviyesi) madeni yağlar gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Grubu yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmış “Yakıt Ekonomisi” öncelikli 0 Sentetik Motor yağı. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 gibi önceki VW yağ standartlarına ve Dizel motorlar için 505 01, 506 00 ve 506 01. 506 00 503 00 0W-30 VW 505 00standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar R5 ve V10 TDi motorlarına sahip VOLKSWAGEN araçlar, yalnızca SAE 0W-30 viskozite dereceli onaylanmış bir VW 506 01 yağlayıcı kullanmalıdır (MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir. Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce daima araç kullanıcı el kitabına bakınız.
RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-8 viskozitesinde düşük sürtünme ve düşük HTHS vizkozitesi gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-8 yağ veya viskozite sınıfı 8'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-16 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.3 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-16 kayganlaştırıcısı veya viskozite sınıfı 16'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur: Standartlar APi SP ve/ ya da iLSAC GF-6B.
Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.