Tam sentetik motor yağı – Sürekli performans, temizleme ve koruma. Shell Helix HX8 5W30 ECT C3, Benzinli, dizel ve gazlı motorlarda kullanılabilir, ayrıca biyodizel ve benzin/etanol karışımları için de uygundur
R6 LME; Mercedes, MAN ve DAF üreticilerinin; Euro 5'e kadar motor tipine sahip düşük emisyonlu taşıtlarında, nakliye ve toplu taşıma uygulamaları için ideal.
GENERAL MOTORS’un dexos2 TM standartını gerektiren GM-OPEL motorları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt ekonomisi öncelikli 0 sentetik motor yağı. Aynı anda hem tam yağlama performansı(yüksek HTHS> 3.5 mPa.s) hem de yakıt tasarruf önceliği sağlayan, tüm GM-OPEL motorları için uyumlu motor yağı. APi SN/CF veya ACEA C3 standardında motor yağı gerektiren motorlar için de uygundur. Benzin, biyoetanol, dizel, biyodizel, LPG ve CNG olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanılmaya uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzunu veya el kitabını kontrol edin.
Düşük HTHS viskozitesi (2.9 ila 3 arasında) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-30 viskozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1/B1 veya ACEA A5/B5 standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Fosforlu ve düşük Sülfür içerikli (Düşük SAPS) yağlayıcı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Group yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmıştır. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 standartlarını ve Dizel motorlar için VW 505 00, 505 01, 506 00 ve 506 01 gibi önceki VW yağ standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar VOLKSWAGEN R5 ve V10 TDi motorlar, VW 506 01 onayına sahip MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 gibi motor yağları kullanmalıdırlar. Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir .
DAiMLER grubunun (Mercedes) SCR'li (Seçici Katalizör İndirgeme) yeni nesil “BlueTEC” Dizel motorları için özel olarak tasarlanmıştır (Euro 4, 5 veya 6 emisyon seviyesi). Dizel Partikül Filtreli (DPF) ve onaylı bir MB 229.51 veya MB 229.31 standartlarına uygun motor yağı gerektiren bazı Benzinli motorlar için de uygundur. Mercedes-Benz MB 229.5 yağlama maddesi gerektiren motorlar için MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 8100 X-max 0W-40 gibi MB 229.5 onaylı ürün kullanınız. Kullanmadan önce, her zaman araç kullanım kılavuzuna bakın.
RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.
Yüksek HTHS (> 3,5 mPa.s) viskozitesi, "Orta SAPS" azaltılmış Sülfatlı Kül (≤% 0,8), Fosfor (0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Sülfür (≤% 0,3) içeren bir motor yağı gerektiren, Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon standartlarına uygun yeni nesil Dizel ve Benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 sentetik motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. En yeni nesil BMW, MERCEDES, PORSCHE ve VAG (VW, AUDi, SEAT, SKODA) otomobilleri için uygundur. ACEA C3 standartlarında motor yağı gerektiren her türlü Dizel veya Benzinli motor için uygundur. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.