Entegre vites kutusu olsun veya olmasın, ıslak veya kuru debriyajlı, egzoz zararlı gaz arıtma sistemi bulunan:katalitik konvertörler, egzoz borusuna hava enjeksiyonu, düşük vizkozite seviyesi gerektirip Euro 2, 3, 4 ya da 5 standartlarına uyan, 4 zamanlı motorla donatılmış her türlü sokak & yol, patika, arazi motosikleti motoru için motor yağı Özellikle SAE 5W-40 vizkozite seviyesinde motor yağı gerektiren BMW, APRiLiA, MOTO GUZZi, GAS GAS motorları için tavsiye edilir. Diğer kullanımlar: katalitik konvertörsüz motosikletler, scooterlar, ATV’ler, UTV’ler…
Entegre vites kutusu olsun veya olmasın, ıslak veya kuru debriyajlı, egzoz zararlı gaz arıtma sistemi bulunan : katalitik konvertörler, egzoz borusuna hava enjeksiyonu…, düşük vizkozite seviyesi gerektirip Euro 2, 3, 4 ya da 5 standartlarına uyan, 4 zamanlı motorla donatılmış her türlü yüksek performanslı motosikletler, sokak & yol, patika, arazi motosikletleri, enduro motorları için motor yağı. SAE 10W-50 viskozite sınıfı yağ gerektiren belirli KTM & HUSQVARNA motorları için uygundur. Diğer kullanımlar: katalitik konvertörsüz sokak motosikletleri, scooterlar, ATV'ler, UTV’ler…
Entegre vites kutusu olan veya olmayan, ıslak veya kuru debriyajlı, egzoz zararlı gaz arıtma sistemi ile donatılmış( katalitik konvertörler, egzoz borusuna hava enjeksiyonu) Euro 2, 3 veya 4 emisyon düzenlemesini karşılayan 4 zamanlı motorlu ATV, UTV – quads için ATV-UTV, quads hobi amaçlı kullanılan araçlar. Kurşunlu veya kurşunsuz benzin ve biyoyakıtlar olmak üzere tüm benzin yakıtları için uygun.
Tüm Dizel ve Benzinli motorlar dahil olmak üzere 0W-20 viskozite derecesine sahip, APi SN ya da iLSAC GF-5 standardını gerektiren Euro 4, 5 & 6 yönetmeliklerine uygun tüm yeni nesil SUBARU otomobilleri için özel olarak tasarlanmış, düşük Sülfatlı Kül, Fosfor ve Sülfür ("Orta-SAPS") içeriği ile yüksek performanslı, 0 Sentetik ve Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. Motorun orijinal garantisini korumak için tüm SUBARU mühendislik standartlarını ve teknik gereklilikleri yerine getirin. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Benzinli veya dizel, atmosferik veya turboşarjlı multivalve enjeksiyon motorları ile çalışan çok yüksek performanslı otomobiller içindir. En zorlu sürüş koşullarında, çok çeşitli motor hızlarında ve sıcaklıklarında çalışan modifiye edilmiş yüksek performanslı motorlar için tasarlanmıştır. Orta derecede yakıt seyreltmesi yapan motorlara uygundur. Kurşunlu ve kurşunsuz benzin, dizel, LPG, etanol, biyoyakıtlar vb. her çeşit yakıt için uygundur.
BMW Long Life -12 FE onaylı bir motor yağı gerektiren benzinli ve dizel motorlu BMW &MiNi araçları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. ACEA C2 standartlarına sahip 0W-30 viskozite dereceli Yakıt Ekonomisi yağlayıcı türü gerektiren Benzinli ve Dizel motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörler (CAT) ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Benzin, dizel ve biyoyakıt olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Kullanmadan önce her zaman aracın kullanım kılavuzuna bakın.
GENERAL MOTORS’un dexos2 TM standartını gerektiren GM-OPEL motorları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt ekonomisi öncelikli 0 sentetik motor yağı. Aynı anda hem tam yağlama performansı(yüksek HTHS> 3.5 mPa.s) hem de yakıt tasarruf önceliği sağlayan, tüm GM-OPEL motorları için uyumlu motor yağı. APi SN/CF veya ACEA C3 standardında motor yağı gerektiren motorlar için de uygundur. Benzin, biyoetanol, dizel, biyodizel, LPG ve CNG olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanılmaya uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzunu veya el kitabını kontrol edin.
Düşük HTHS viskozitesi (>2.6 mPa.s) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-20 vizkozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1 / B1 veya APi SN standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük HTHS viskozitesi (2.9 ila 3 arasında) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-30 viskozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1/B1 veya ACEA A5/B5 standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Sabit Yağ boşaltma aralıklarına sahip (Avrupa'da 15.000 km) ünite enjektörlü pompa sistemi (Volkswagen PD) bulunan veya bulunmayan, TDi veya Turbo Dizel motorlara sahip, Dizel Partikül Filtresi (DPF) bulunmayan VAG Grubu (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA, SEAT) Dizel veya Benzinli araçları için geliştirilmiş 0 Sentetik motor yağı. Her türlü yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin ve Dizel yakıtlar.
PSA grubun (Peugeot, Citroën and DS) Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun, PSA B71 2312 standartını gerektiren, Seçici katalizör indirgeme özelliğine sahip yeni nesil “BlueHDi” Dizel motorlu araçlar için geliştirilmiş Yakıt Tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. PSA B71 2312 onaylı bir motor yağı gerektiren Peugeot, Citroën DS Benzinli motorlu araçların çoğu ve Dizel partikül filtresi bulunan Dizel motorların bir kısmı için uygundur. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzuna bakın.