Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (<3,5 mPa.s) viskozite seviyesi, düşük Sülfatlı Kül (≤% 0,5), Fosfor (≤% 0,05) ve Kükürt (≤% 0,2) içeren "Düşük SAPS" ve ACEA C1 standardı gerektiren, Dizel ve Benzinli motorlarla çalışan, atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, Euro 4, Euro 5 ve Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun, yüksek performanslı, 0 Sentetik, Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C1 standardına göre "Yakıt Ekonomisi" öncelikli motor yağı gerektiren her türlü Dizel ve Benzinli motor için uygundur. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüpheniz varsa, daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünmeli ve çok düşük HTHS viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak için tasarlanmış, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış, 0 Sentetik "Yakıt ekonomisi" öncelikli motor yağı. APi SN PLUS, APi SN ve / veya iLSAC GF-5 standartlarına göre Yakıt EKonomisi öncelikli motor yağı gerektiren araçlar için üretilmiş 30 viskozite seviyesine sahip motor yağı. GM-dexos1 ™ GEN2 Bu onayı gerektiren BUiCK, CADiLLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ve VAUXHALL markalarının benzinli motorları için üretilmiş motor yağı. Katalitik konvertör ile kullanıma uygundur. Bu tip yağ, bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Yakıt Tasarrufu öncelikli yüksek performanslı Technosynthese® motor yağı. Düşük sürtünme ve düşük HTHS gerektiren, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, benzin veya Dizel motorlu yeni nesil araçlar için özellikle geliştirilmiştir. ACEA A1/B1 veya A5/B5 standartlarına göre, yakıt tasarrufu öncelikli tüm yeni nesil motorlar için kullanıma uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Bazı motorlar için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Yakıt Tasarrufu öncelikli yüksek performanslı Technosynthese® motor yağı. Düşük sürtünme ve düşük HTHS gerektiren, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, benzin veya Dizel motorlu yeni nesil araçlar için özellikle geliştirilmiştir. ACEA A1/B1 veya A5/B5 standartlarına göre, yakıt tasarrufu öncelikli tüm yeni nesil motorlar için kullanıma uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Bazı motorlar için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, Benzinli ve Dizel motorlarla donatılmış güçlü ve yeni araçlar için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı Synthese-Technologie yağlayıcı. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı ürün, özellikle hala garanti kapsamındaki araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: Kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler (CAT) ile uyumludur.
Büyük hacimli, Benzinli ve Dizel, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, güçlü ve yeni otomobiller için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 Sentetik yağ. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı bu ürün, özellikle garantisi devam eden araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur.