Sabit Yağ boşaltma aralıklarına sahip (Avrupa'da 15.000 km) ünite enjektörlü pompa sistemi (Volkswagen PD) bulunan veya bulunmayan, TDi veya Turbo Dizel motorlara sahip, Dizel Partikül Filtresi (DPF) bulunmayan VAG Grubu (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA, SEAT) Dizel veya Benzinli araçları için geliştirilmiş 0 Sentetik motor yağı. Her türlü yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin ve Dizel yakıtlar.
PSA grubun (Peugeot, Citroën and DS) Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun, PSA B71 2312 standartını gerektiren, Seçici katalizör indirgeme özelliğine sahip yeni nesil “BlueHDi” Dizel motorlu araçlar için geliştirilmiş Yakıt Tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. PSA B71 2312 onaylı bir motor yağı gerektiren Peugeot, Citroën DS Benzinli motorlu araçların çoğu ve Dizel partikül filtresi bulunan Dizel motorların bir kısmı için uygundur. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzuna bakın.
DAiMLER grubunun (Mercedes) SCR'li (Seçici Katalizör İndirgeme) yeni nesil “BlueTEC” Dizel motorları için özel olarak tasarlanmıştır (Euro 4, 5 veya 6 emisyon seviyesi). Dizel Partikül Filtreli (DPF) ve onaylı bir MB 229.51 veya MB 229.31 standartlarına uygun motor yağı gerektiren bazı Benzinli motorlar için de uygundur. Mercedes-Benz MB 229.5 yağlama maddesi gerektiren motorlar için MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 8100 X-max 0W-40 gibi MB 229.5 onaylı ürün kullanınız. Kullanmadan önce, her zaman araç kullanım kılavuzuna bakın.
1950'den önce üretilen Klasik Benzinli veya Dizel 4 zamanlı motorlar ve şanzımanlar için özel olarak formüle edilmiş mineral tek mevsimlik yağlayıcı. SAE 30 viskozite sınıfı yağlayıcı gerektiren Ancestor, Veteran, Vintage, Prewar ve Classic araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Modern versiyon iklim koşullarının gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılayan klasik tek mevsimlik motor yağı. Uzun süre depolanan araçlar için daha kolay çalıştırma. Alıştırma yağı olarak da kullanılabilir.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-20 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.6 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı.
Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. API SP ve/veya ILSAC GF-6A standartlarına uygun viskozite derecesi SAE 0W-20 yağlayıcısı veya viskozite sınıfı 20'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Katalitik konvertörlerle uyumlu.
Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Çok düşük sürtünmeli ve çok düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kayma) viskozitesine (≥ 2,0 mPa.s) sahip SAE 0W- 12 yağ kullanmak için tasarlanmış, turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, Hibrit Elektrikli Araçlar (HEV) ve Takılabilir Hibrit Elektrikli Araçlar (PHEV) için özel olarak tasarlanmış 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-12 yağ veya viskozite derecesi 12'de “Yakıt Ekonomisi” yağlama gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip yağ, bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda kullanıcı el kitabına bakın.
4 zamanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, atmosferik, süper şarjlı veya turboşarjlı, enjeksiyon veya karbüratör ile donatılmış 1970'lerin, 1980'lerin ve 1990'ların Modern Klasik ve Youngtimer araçları için özel olarak tasarlanmış yarı sentetik çok dereceli motor yağı.
Özellikle 1950 ve 1970 yılları arasında üretilmiş, 4 zamanlı Benzinli veya Dizel motorlu, atmosferik veya turboşarjlı, karbüratörlü veya enjeksiyonlu eski...
Tam SAPS (Sülfatlanmış Kül, Fosfor, Sülfür) teknolojisine sahip, yüksek performanslı 0 Sentetik yağlayıcı, özellikle büyük deplasmanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, turbo ile veya atmosferik ve yeni araçlar için tasarlanmıştır. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı ürün, özellikle hala garanti kapsamındaki araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: Benzin, Dizel, LPG, CNG ve Biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur. Şüpheniz varsa, kullanmadan önce aracın kullanıcı el kitabına veya kullanım kılavuzuna bakın.
Yüksek HTHS (> 3,5 mPa.s) viskozitesi, "Orta SAPS" azaltılmış Sülfatlı Kül (≤% 0,8), Fosfor (0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Sülfür (≤% 0,3) içeren bir motor yağı gerektiren, Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon standartlarına uygun yeni nesil Dizel ve Benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 sentetik motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. En yeni nesil BMW, MERCEDES, PORSCHE ve VAG (VW, AUDi, SEAT, SKODA) otomobilleri için uygundur. ACEA C3 standartlarında motor yağı gerektiren her türlü Dizel veya Benzinli motor için uygundur. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.