Tam SAPS (Sülfatlanmış Kül, Fosfor, Sülfür) teknolojisine sahip, yüksek performanslı 0 Sentetik yağlayıcı, özellikle büyük deplasmanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, turbo ile veya atmosferik ve yeni araçlar için tasarlanmıştır. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı ürün, özellikle hala garanti kapsamındaki araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: Benzin, Dizel, LPG, CNG ve Biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur. Şüpheniz varsa, kullanmadan önce aracın kullanıcı el kitabına veya kullanım kılavuzuna bakın.
Yüksek HTHS (> 3,5 mPa.s) viskozitesi, "Orta SAPS" azaltılmış Sülfatlı Kül (≤% 0,8), Fosfor (0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Sülfür (≤% 0,3) içeren bir motor yağı gerektiren, Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon standartlarına uygun yeni nesil Dizel ve Benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 sentetik motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. En yeni nesil BMW, MERCEDES, PORSCHE ve VAG (VW, AUDi, SEAT, SKODA) otomobilleri için uygundur. ACEA C3 standartlarında motor yağı gerektiren her türlü Dizel veya Benzinli motor için uygundur. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.
Büyük hacimli, Benzinli ve Dizel, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, güçlü ve yeni otomobiller için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 Sentetik yağ. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı bu ürün, özellikle garantisi devam eden araçlar için önerilir. Her tür yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar. Katalitik konvertörler için uyumludur.
Yakıt Tasarrufu öncelikli yüksek performanslı Technosynthese® motor yağı. Düşük sürtünme ve düşük HTHS gerektiren, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, benzin veya Dizel motorlu yeni nesil araçlar için özellikle geliştirilmiştir. ACEA A1/B1 veya A5/B5 standartlarına göre, yakıt tasarrufu öncelikli tüm yeni nesil motorlar için kullanıma uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Bazı motorlar için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (<3,5 mPa.s) viskozite seviyesi, düşük Sülfatlı Kül (≤% 0,5), Fosfor (≤% 0,05) ve Kükürt (≤% 0,2) içeren "Düşük SAPS" ve ACEA C1 standardı gerektiren, Dizel ve Benzinli motorlarla çalışan, atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, Euro 4, Euro 5 ve Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun, yüksek performanslı, 0 Sentetik, Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C1 standardına göre "Yakıt Ekonomisi" öncelikli motor yağı gerektiren her türlü Dizel ve Benzinli motor için uygundur. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüpheniz varsa, daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Yüksek Performans ve Yüksek Koruma için Gelişmiş Technosynthese ® motor yağı. MERCEDES ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda et Seat) ile BMW, CHRYSLER, FORD, FiAT, PORSCHE, PSA (Peugeot, Citroën, DS) ve RENAULT tarafından önerilir. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu Benzinli ve Dizel motorlu güçlü ve yeni araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar olmak üzere her tür yakıt için uygundur. Katalitik konvertörler (CAT) ile uyumlu.
Yüksek performanslı motorlar için özel olarak tasarlanmıştır, tüm Benzinli veya Dizel motorlar, turbo veya atmosferik, multivalfler, karbüratörlü veya enjeksiyonlu, katalitik konvertörlü veya katalizatörsüz tüm motorlar için uygundur. Her tür yakıt için uygundur: Standart benzinli, kurşunsuz, Dizel yakıtlar , LPG, biyoyakıt. Tüm sürüş koşulları: Şehir, Yol, Otoyol.
Atmosferik veya turboşarjlı, enjeksiyonlu (direkt / dolaylı) veya karbüratörlü tüm benzinli veya dizel, çok çeşitli devir ve sıcaklık aralığında çalışan yarış motorları için.
Benzinli veya dizel, turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan yüksek hacimli motor tarafından çalıştırılan, güçlü ve yeni otomobiller...