VAG grubunun (VW, AUDi, SEAT ve SKODA) MY2003'ten itibaren ürettiği Benzinli ve Dizel motorlar için uzatılmış tahliye aralıklarına (WiV)sahip Yakıt Tasarrufu öncelikli Motor Yağı. Motor yağı değişim aralıkları 15000 km'de bir olarak belirlenmiş VW, AUDi, SEAT ve SKODA enjektör motorlu araçlari çin MOTUL SPECiFiC 505 01 502 00 5W-40 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 gibi onaylanmış bir VW 505 01 ürünü kullanılması önerilir. Audi 210 ve 225 beygir gücüne sahip Benzinli motorlar (S3 ve TT ) ve W motorlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 kullanılır.
Sabit Yağ boşaltma aralıklarına sahip (Avrupa'da 15.000 km) ünite enjektörlü pompa sistemi (Volkswagen PD) bulunan veya bulunmayan, TDi veya Turbo Dizel motorlara sahip, Dizel Partikül Filtresi (DPF) bulunmayan VAG Grubu (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA, SEAT) Dizel veya Benzinli araçları için geliştirilmiş 0 Sentetik motor yağı. Her türlü yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin ve Dizel yakıtlar.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Fosforlu ve düşük Sülfür içerikli (Düşük SAPS) yağlayıcı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Group yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmıştır. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 standartlarını ve Dizel motorlar için VW 505 00, 505 01, 506 00 ve 506 01 gibi önceki VW yağ standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar VOLKSWAGEN R5 ve V10 TDi motorlar, VW 506 01 onayına sahip MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 gibi motor yağları kullanmalıdırlar. Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir .
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Sülfür ve düşük Fosfor oranına sahip (SAPS seviyesi) madeni yağlar gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Grubu yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmış “Yakıt Ekonomisi” öncelikli 0 Sentetik Motor yağı. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 gibi önceki VW yağ standartlarına ve Dizel motorlar için 505 01, 506 00 ve 506 01. 506 00 503 00 0W-30 VW 505 00standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar R5 ve V10 TDi motorlarına sahip VOLKSWAGEN araçlar, yalnızca SAE 0W-30 viskozite dereceli onaylanmış bir VW 506 01 yağlayıcı kullanmalıdır (MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir. Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce daima araç kullanıcı el kitabına bakınız.
PSA grubun (Peugeot, Citroën and DS) Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun, PSA B71 2312 standartını gerektiren, Seçici katalizör indirgeme özelliğine sahip yeni nesil “BlueHDi” Dizel motorlu araçlar için geliştirilmiş Yakıt Tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. PSA B71 2312 onaylı bir motor yağı gerektiren Peugeot, Citroën DS Benzinli motorlu araçların çoğu ve Dizel partikül filtresi bulunan Dizel motorların bir kısmı için uygundur. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzuna bakın.
DAiMLER grubunun (Mercedes) SCR'li (Seçici Katalizör İndirgeme) yeni nesil “BlueTEC” Dizel motorları için özel olarak tasarlanmıştır (Euro 4, 5 veya 6 emisyon seviyesi). Dizel Partikül Filtreli (DPF) ve onaylı bir MB 229.51 veya MB 229.31 standartlarına uygun motor yağı gerektiren bazı Benzinli motorlar için de uygundur. Mercedes-Benz MB 229.5 yağlama maddesi gerektiren motorlar için MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 8100 X-max 0W-40 gibi MB 229.5 onaylı ürün kullanınız. Kullanmadan önce, her zaman araç kullanım kılavuzuna bakın.
RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.
1950'den önce üretilen Klasik Benzinli veya Dizel 4 zamanlı motorlar ve şanzımanlar için özel olarak formüle edilmiş mineral tek mevsimlik yağlayıcı. SAE 30 viskozite sınıfı yağlayıcı gerektiren Ancestor, Veteran, Vintage, Prewar ve Classic araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Modern versiyon iklim koşullarının gereksinimlerini mükemmel şekilde karşılayan klasik tek mevsimlik motor yağı. Uzun süre depolanan araçlar için daha kolay çalıştırma. Alıştırma yağı olarak da kullanılabilir.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-8 viskozitesinde düşük sürtünme ve düşük HTHS vizkozitesi gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı. Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. Viskozite derecesi SAE 0W-8 yağ veya viskozite sınıfı 8'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumlu. Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan veya dolaylı enjeksiyonlu, yeni nesil benzinli motorlarla donatılmış, SAE 0W-20 vizkozitesinde düşük sürtünme ve çok düşük HTHS vizkozitesi (≥ 2.6 mPa.s) gerektiren Hibrit ve Plug-in Elektrikli Araçlar için 0 Sentetik “Yakıt Tasarrufu” öncelikli motor yağı.
Range Extender olarak kullanılan termal benzinli motorla donatılmış akülü elektrikli araçlar (BEV) için de uygundur. API SP ve/veya ILSAC GF-6A standartlarına uygun viskozite derecesi SAE 0W-20 yağlayıcısı veya viskozite sınıfı 20'de “Yakıt Ekonomisi” öncelikli motor yağı gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Katalitik konvertörlerle uyumlu.
Bu tip motor yağı, bazı araçlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.