Atmosferik veya turboşarjlı, enjeksiyonlu (direkt / dolaylı) veya karbüratörlü tüm benzinli veya dizel, çok çeşitli devir ve sıcaklık aralığında çalışan yarış motorları için.
Yüksek performanslı motorlar için özel olarak tasarlanmıştır, tüm Benzinli veya Dizel motorlar, turbo veya atmosferik, multivalfler, karbüratörlü veya enjeksiyonlu, katalitik konvertörlü veya katalizatörsüz tüm motorlar için uygundur. Her tür yakıt için uygundur: Standart benzinli, kurşunsuz, Dizel yakıtlar , LPG, biyoyakıt. Tüm sürüş koşulları: Şehir, Yol, Otoyol.
Benzinli veya dizel, turboşarjlı veya atmosferik, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan yüksek hacimli motor tarafından çalıştırılan, güçlü ve yeni otomobiller için özel olarak tasarlanmış Technosynthese® motor yağı. Kurşunlu veya kurşunsuz benzin, etanol, LPG, dizel ve biyoyakıt olmak üzere tüm yakıt türleri ile kullanıma uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Kullanmadan önce aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Yüksek Performans ve Yüksek Koruma için Gelişmiş Technosynthese ® motor yağı. BMW, MERCEDES, RENAULT ve VAG ( VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT ) tarafından önerilir. /> Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu Benzinli ve Dizel motorlar için motor yağı. Katalitik konvertörler (CAT) ve ile uyumlu. Benzin, Dizel, CNG, LPG, biyoyakıt olmak üzere her tür yakıt için uygundur. Şüphe durumunda daima kullanma kılavuzuna bakın.
Yüksek Performans ve Yüksek Koruma için Gelişmiş Technosynthese ® motor yağı. MERCEDES ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda et Seat) ile BMW, CHRYSLER, FORD, FiAT, PORSCHE, PSA (Peugeot, Citroën, DS) ve RENAULT tarafından önerilir. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu Benzinli ve Dizel motorlu güçlü ve yeni araçlar için özel olarak tasarlanmıştır. Kurşunlu veya kurşunsuz Benzin, Etanol, LPG, Dizel ve biyoyakıtlar olmak üzere her tür yakıt için uygundur. Katalitik konvertörler (CAT) ile uyumlu.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (<3,5 mPa.s) viskozite seviyesi, düşük Sülfatlı Kül (≤% 0,5), Fosfor (≤% 0,05) ve Kükürt (≤% 0,2) içeren "Düşük SAPS" ve ACEA C1 standardı gerektiren, Dizel ve Benzinli motorlarla çalışan, atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, Euro 4, Euro 5 ve Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun, yüksek performanslı, 0 Sentetik, Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C1 standardına göre "Yakıt Ekonomisi" öncelikli motor yağı gerektiren her türlü Dizel ve Benzinli motor için uygundur. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüpheniz varsa, daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.
Düşük sürtünmeli ve düşük HTHS (Yüksek Sıcaklık Yüksek Kesme) viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak üzere tasarlanmış, atmosferik veya turboşarjlı, direk enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni benzinli motorlar için özel olarak formüle edilmiş 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi motor yağı. Viskozite derecesi 30 ve yakıt tasarruflu yağ (APi SP-RC, APi SP ve/veya iLSAC GF-6a standartları) gerektiren modern benzinli motorlar için uygundur.