PSA grubun (Peugeot, Citroën and DS) Euro 4, 5 ve 6 emisyon yönetmeliğine uygun, PSA B71 2312 standartını gerektiren, Seçici katalizör indirgeme özelliğine sahip yeni nesil “BlueHDi” Dizel motorlu araçlar için geliştirilmiş Yakıt Tasarrufu öncelikli 100% sentetik motor yağı. PSA B71 2312 onaylı bir motor yağı gerektiren Peugeot, Citroën DS Benzinli motorlu araçların çoğu ve Dizel partikül filtresi bulunan Dizel motorların bir kısmı için uygundur. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzuna bakın.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Sülfür ve düşük Fosfor oranına sahip (SAPS seviyesi) madeni yağlar gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Grubu yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmış “Yakıt Ekonomisi” öncelikli 0 Sentetik Motor yağı. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 gibi önceki VW yağ standartlarına ve Dizel motorlar için 505 01, 506 00 ve 506 01. 506 00 503 00 0W-30 VW 505 00standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar R5 ve V10 TDi motorlarına sahip VOLKSWAGEN araçlar, yalnızca SAE 0W-30 viskozite dereceli onaylanmış bir VW 506 01 yağlayıcı kullanmalıdır (MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30). Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir. Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce daima araç kullanıcı el kitabına bakınız.
Düşük Sülfatlı Kül, düşük Fosforlu ve düşük Sülfür içerikli (Düşük SAPS) yağlayıcı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 motorlara sahip VAG Group yeni otomobiller (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT) için özel olarak tasarlanmıştır. MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30, Benzinli motorlar için VW 501 01, 502 00, 503 00 ve 503 01 standartlarını ve Dizel motorlar için VW 505 00, 505 01, 506 00 ve 506 01 gibi önceki VW yağ standartlarını tamamen kapsar. MY2003'ten MY2007'ye kadar VOLKSWAGEN R5 ve V10 TDi motorlar, VW 506 01 onayına sahip MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 506 01 506 00 503 00 0W-30 gibi motor yağları kullanmalıdırlar. Avrupa'da VW 501 01, 502 00, 505 00 veya 505 01 standartlarını karşılayan motor yağı gerektiren araçlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 0W-30 veya MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 kullanıyor olsa bile, yağ değişim aralıkları Avrupa'da 15.000 km sürüş ardından yapılması gerekir .
Sabit Yağ boşaltma aralıklarına sahip (Avrupa'da 15.000 km) ünite enjektörlü pompa sistemi (Volkswagen PD) bulunan veya bulunmayan, TDi veya Turbo Dizel motorlara sahip, Dizel Partikül Filtresi (DPF) bulunmayan VAG Grubu (VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA, SEAT) Dizel veya Benzinli araçları için geliştirilmiş 0 Sentetik motor yağı. Her türlü yakıt için uygundur: kurşunlu veya kurşunsuz Benzin ve Dizel yakıtlar.
VAG grubunun (VW, AUDi, SEAT ve SKODA) MY2003'ten itibaren ürettiği Benzinli ve Dizel motorlar için uzatılmış tahliye aralıklarına (WiV)sahip Yakıt Tasarrufu öncelikli Motor Yağı. Motor yağı değişim aralıkları 15000 km'de bir olarak belirlenmiş VW, AUDi, SEAT ve SKODA enjektör motorlu araçlari çin MOTUL SPECiFiC 505 01 502 00 5W-40 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 gibi onaylanmış bir VW 505 01 ürünü kullanılması önerilir. Audi 210 ve 225 beygir gücüne sahip Benzinli motorlar (S3 ve TT ) ve W motorlar için MOTUL SPECiFiC 504 00 507 00 5W-30 veya MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 kullanılır.
JAGUAR LAND ROVER araçlarının STJLR.51.5122 standartını gerektiren yeni nesil benzinli motorları için geliştirilmiş Yüksek performanslı 100% Sentetik motor yağı. ACEA A1 / B1 standardına sahip 0W-20 viskozite dereceli Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Benzinli motorlar için de uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Her tür benzin ve biyoyakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce, şüpheniz varsa daima kullanma araç kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük HTHS viskozitesi (2.9 ila 3 arasında) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-30 viskozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1/B1 veya ACEA A5/B5 standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük HTHS viskozitesi (>2.6 mPa.s) gerektiren FORD ve diğer üreticiler için geliştirilmiş düşük sülfatlı kül, fosfor ve kükürt içeriğine sahip (Tam SAPS) Yakıt Ekonomisi öncelikli SAE 5W-20 vizkozitesine sahip 0 Sentetik motor yağı. Katalitik konvertörlü veya dizel partikül filtreli (DPF) yakıt ekonomisi öncelikli (ACEA A1 / B1 veya APi SN standartları) motor yağı gerektiren yeni teknoloji benzinli veya dizel motorlar için uygundur.
Herhangi bir şüpheniz varsa, kullanmadan önce, aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Özellikle Sıkıştırılmış Doğal Gaz (CNG), Sıvılaştırılmış Petrol Gazı (LPG) veya çift yakıtlı (Benzin Gaz), Euro 4, 5 veya 6 emisyon yönetmeliğine uygun motorlar için tasarlanmıştır. CNG kullanan ve BMW LL-04 spesifikasyon performansına sahip bir yağ gerektiren BMW otomobilleri için özellikle önerilir.
GENERAL MOTORS’un dexos2 TM standartını gerektiren GM-OPEL motorları için geliştirilmiş yüksek performanslı yakıt ekonomisi öncelikli 0 sentetik motor yağı. Aynı anda hem tam yağlama performansı(yüksek HTHS> 3.5 mPa.s) hem de yakıt tasarruf önceliği sağlayan, tüm GM-OPEL motorları için uyumlu motor yağı. APi SN/CF veya ACEA C3 standardında motor yağı gerektiren motorlar için de uygundur. Benzin, biyoetanol, dizel, biyodizel, LPG ve CNG olmak üzere her türlü yakıt için uygundur. Bazı motorlarda kullanılmaya uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima araç kullanım kılavuzunu veya el kitabını kontrol edin.