Tam sentetik motor yağı – Sürekli performans, temizleme ve koruma. Shell Helix HX8 5W30, Benzinli, dizel ve gazlı motorlarda kullanılabilir, ayrıca biyodizel ve benzin/etanol karışımları için de uygundur
Tam sentetik motor yağı – Sürekli performans, temizleme ve koruma. Shell Helix HX8 5W30 ECT C3, Benzinli, dizel ve gazlı motorlarda kullanılabilir, ayrıca biyodizel ve benzin/etanol karışımları için de uygundur
Euro 4, 5 veya 6 emisyon yönetmeliğine uygun, Sıvılaştırılmış Petrol Gazı (LPG), Sıkıştırılmış Doğal Gaz (CNG) veya çift yakıtlı (Benzin Gaz) enjeksiyon sistemleri kullanan motorlar için özel olarak tasarlanmış sentetik yağ. Özellikle LPG veya CNG enjeksiyon sistemleri ve ACEA C3 veya APi SN PLUS'ı (veya altı) karşılayan ve katalitik konvertör veya partikül filtresi ile donatılmış, yüksek performanslı Orta SAPS özelliğe sahip bir yağlayıcı gerektiren araçlar içindir.
Yüksek Performans ve Yüksek Koruma için Gelişmiş Technosynthese ® motor yağı. BMW, MERCEDES, RENAULT ve VAG ( VOLKSWAGEN, AUDi, SKODA ve SEAT ) tarafından önerilir. /> Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu Benzinli ve Dizel motorlar için motor yağı. Katalitik konvertörler (CAT) ve ile uyumlu. Benzin, Dizel, CNG, LPG, biyoyakıt olmak üzere her tür yakıt için uygundur. Şüphe durumunda daima kullanma kılavuzuna bakın.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat Külü (% 0.8), Fosfor (≤ 0.09), Kükürt (≤ 0.3%) içeren "Orta SAPS" gerektiren üreticiler için özel olarak hazırlanmış Yüksek performanslı 0 Sentetik Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C2 standardına uygun Yakıt Ekonomisi öncelikli motor yağı gerektiren Euro 4, 5 ve 6 yönetmeliklerine uygun son nesil Benzinli ve Dizel araçlar için motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur.
Düşük sürtünme, düşük HTHS (<3,5 mPa.s) viskozite seviyesi, düşük Sülfatlı Kül (≤% 0,5), Fosfor (≤% 0,05) ve Kükürt (≤% 0,2) içeren "Düşük SAPS" ve ACEA C1 standardı gerektiren, Dizel ve Benzinli motorlarla çalışan, atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, Euro 4, Euro 5 ve Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun, yüksek performanslı, 0 Sentetik, Yakıt Ekonomisi öncelikli Motor Yağı. ACEA C1 standardına göre "Yakıt Ekonomisi" öncelikli motor yağı gerektiren her türlü Dizel ve Benzinli motor için uygundur. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüpheniz varsa, daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Düşük sürtünmeli ve çok düşük HTHS viskoziteli (≥ 2,9 mPa.s) motor yağı kullanmak için tasarlanmış, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, yeni nesil benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış, 0 Sentetik "Yakıt ekonomisi" öncelikli motor yağı. APi SN PLUS, APi SN ve / veya iLSAC GF-5 standartlarına göre Yakıt EKonomisi öncelikli motor yağı gerektiren araçlar için üretilmiş 30 viskozite seviyesine sahip motor yağı. GM-dexos1 ™ GEN2 Bu onayı gerektiren BUiCK, CADiLLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL ve VAUXHALL markalarının benzinli motorları için üretilmiş motor yağı. Katalitik konvertör ile kullanıma uygundur. Bu tip yağ, bazı motorlarda kullanım için uygun olmayabilir. Şüphe durumunda araç kullanıcı el kitabına bakın.
Yakıt Tasarrufu öncelikli yüksek performanslı Technosynthese® motor yağı. Düşük sürtünme ve düşük HTHS gerektiren, atmosferik veya turboşarjlı, doğrudan enjeksiyonlu olan veya olmayan, benzin veya Dizel motorlu yeni nesil araçlar için özellikle geliştirilmiştir. ACEA A1/B1 veya A5/B5 standartlarına göre, yakıt tasarrufu öncelikli tüm yeni nesil motorlar için kullanıma uygundur. Katalitik konvertörlerle uyumludur. Bazı motorlar için uygun olmayabilir. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.
Aynı zamanda hem Yüksek Koruma hem de Yakıt Tasarrufu sağlayan Yüksek Performanslı 0 Sentetik motor yağı. GM (Genel Motorlar), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) ve VAG (Volkswagen, Audi, Skoda ve Seat) tarafından onaylanmıştır. Atmosferik veya turboşarjlı, dolaylı veya doğrudan enjeksiyonlu, benzinli veya dizel motorlarla çalışan en yeni nesil otomobiller için özel olarak tasarlanmıştır. Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon yönetmeliğine uygun olan ve ACEA C3 onaylı bir motor yağı gerektiren araçlar için, yani yüksek HTHS (> 3.5 mPa.s) viskozitesi ve azaltılmış Sülfat içerikli "Orta SAPS" Kül (≤ % 0,8), Fosfor 0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Kükürt (% 0,3) veya bir ACEA C2 motor yağı yani düşük sürtünme, düşük HTHS (≥ 2.9 mPa.s) viskozitesi ve "Orta SAPS" yağı, azaltılmış Sülfatlanmış Kül içeriği ile (% 0.8), Fosfor (≤% 0.09) ve Kükürt (≤% 0.3). ACEA C2 standardına uygun, "Yakıt Ekonomisi" öncelikli bir motor yağı gerekli olduğu durumlarda kullanılabilir. Bu motor yağı PSA B71 2290 standardına göre PEUOTOT CiTROGEN AUTOMOBiLE tarafından MY2017'ye kadar PSA araçları için onaylanmıştır. Katalitik konvertör (CAT) ve dizel partikül filtreleri (DPF) ile uyumludur. Bazı motorlar için kullanıma uygun olmayabilir, bu nedenle araç kullanıcı el kitabından kontrol ediniz.
Yüksek HTHS (> 3,5 mPa.s) viskozitesi, "Orta SAPS" azaltılmış Sülfatlı Kül (≤% 0,8), Fosfor (0,07 ≤ x ≤% 0,09) ve Sülfür (≤% 0,3) içeren bir motor yağı gerektiren, Euro 4, Euro 5 veya Euro 6 emisyon standartlarına uygun yeni nesil Dizel ve Benzinli motorlar için özel olarak tasarlanmış yüksek performanslı 0 sentetik motor yağı. Katalitik konvertörler ve Dizel Partikül Filtreleri (DPF) ile uyumludur. En yeni nesil BMW, MERCEDES, PORSCHE ve VAG (VW, AUDi, SEAT, SKODA) otomobilleri için uygundur. ACEA C3 standartlarında motor yağı gerektiren her türlü Dizel veya Benzinli motor için uygundur. Kullanmadan önce daima aracın kullanım kılavuzuna veya el kitabına bakın.
RENAULT grubunun (Renault, Dacia, Samsung) dizel partikül filtresi (DPF) olan ve onaylı bir Renault RN0720 yağı gerektiren ve 4, 5 veya 6 emisyon seviyesini karşılayan yeni nesil Dizel motorları için özel olarak geliştirilmiştir. Dizel partikül filtreli 2.2L dCi motor için, yalnızca MOTUL 8100 X-clean 5W-40, MOTUL 8100 X-cess 5W-40 veya MOTUL 6100 Synergie 10W-40 gibi Renault RN0710 onaylı ürünler kullanın. Renault RN0720 standardı, Ekim 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Laguna iii 1.5L dCi ve 2008’den önce üretilen dizel partikül filtresiz RENAULT Kangoo ii 1.5L dCi için de geçerlidir. Şüphe durumunda araç kullanım kılavuzuna bakınız.